Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Tak to jste si uzila dost zabavy. Ja mam byt v Chorvatsku u Puly, bylo to "otravne" jednoduche. Byt sice neni uplne u more, je to k mori asi 100 metru, ale je na kopecku a v cele Pjescane ma jednoznacne nejlepsi vyhled na more.

Koupil jsme to pres mistni realitku, zaplatil jsem nejakou zalohu, pak vetsinu penez prevodem do Danska majitelce a realitka mi zaridila prevod. Byt je legalni, garaz ne, ale to mi je vcelku jedno, protoze ji pouzivam tak jako tak, at uz je legalni nebo ne. Cerna Hora je asi o dost veselejsi :-). Ale i tady jsou zajimave pripady, kdy jeden domek, na ktery jsem se dival, ma v katastru poznamku, ze je tam jakysi problem a kamarad mi rekl, ze kdyz problem nevyresili za cca 10 roku, tak ho hned tak nejspis nevyresi. Muj byt zadny problem nemel, takze to slo jako na dratkach.

jinak vlastnit byt na Jadranu za ucelem pronajmu je vcelku k nicemu. Alespon na Istrii, sezona tam trva jen 3 mesice a byt si na sebe nevydela. Ale i mimo sezonu je tam pekne a pokud ho ma clovek predevsim pro sebe, tak proc ne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
Blondýna vizuálně, často i myšlenkově. Lapač na šílené příhody, které jsou nyní znásobeny životem na Balkáně. 

Seznam rubrik